What I’ve been up to and biteswelove

Hey guys!

Duizendmaal excuus dat ik al een tijdje niets heb gepost. Shame on me..

Ik heb het de afgelopen tijd heel druk gehad met het zoeken van werk.

Helaas tot nu toe nog zonder resultaat, máár wel een aantal sollicitatiegesprekken. Dus wie weet?

Oh – en even iets heel leuks:

Sommige mensen weten misschien wel dat ik me met de tijd wil gaan focussen op het beginnen van een kleine webshop. Hier ben ik tot nu toe nog niet aan toe gekomen, maar ik kreeg wel de vraag van mijn tante om voor hun bedrijf 100 cupcakes te maken die ze op een beurs willen gebruiken! Geweldig nieuws, toch? Ik vind het in elk geval echt superleuk en ben heel benieuwd naar het resultaat.

Ook kreeg ik dinsdag mijn BitesWeLove box binnen. Hierover vertelde ik al in mijn vorige artikel en ik was heel erg benieuwd naar wat ik moest verwachten. Ik was zeker positief verrast, en kan niet wachten tot ik mijn volgende box binnenkrijg aankomende dinsdag. 😀

Wat er in mijn box van afgelopen week zat;

Nr 1 Superfruit. Inca moerbei acai en pompoenpit

#1 “Superfruit”: Inca bessen, acai bessen, poempoenpitten en moerbeien.

Vday special love me true rijstzoutjes

Special: Rijstzoutjes in hartjesvorm

Nr 20 soy beans soja en tuinbonen

#20 “Soy beans”: De naam verklapt het eigenlijk al een beetje. Deze bites bestaan uit soja bonen en tuinbonen.

Nr 28 PEcan pie

#28 “Pecan Pie”: This was my favourite. Carameldruppels, rozijnen en pecannoten. Heerlijk!

Welke lijkt jullie het lekkerst?

Een gedachte over “What I’ve been up to and biteswelove

Plaats een reactie